بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» راهنمای اشنایی با اهمیت خرید اینترنت سازمانی

راهنمای اشنایی با اهمیت خرید اینترنت سازمانی

۲ قدم کلیدی در خرید اینترنت سازمانی

هنگامی‌که قصد دارید اینترنت سازمانی خریداری کنید اول‌ازهمه باید بدانید موارد استفاده سازمانتان و نوع کاربری شما چیست.درباره قیمت اینترنت سازمانی با شرکت سرویس دهنه خدمات اینترنت سازمانی باید مذاکره کرد. بهتراست از همین ابتدا با انواع سرویس‌های اینترنت سازمانی آشنا شوید تا ابهامات ذهنیتان برطرف شود. دو عامل کلیدی و راهنما در خرید سرویس‌های اینترنت سازمانی شامل موارد زیر است:

قدم اول:کدام نوع سرویس‌های اینترنت سازمانی بهترین گزینه برای شماست؟

بعد از بررسی و آشنایی کامل با انواع سرویس‌های اینترنت سازمانی قادر خواهید بود مناسب‌ترین گزینه را برای شرکت یا سازمان خود، ارائه انواع سرویس‌های اینترنت سازمانی با توجه به خصوصیات و زیرساخت‌های شرکت به شرح زیر است:

سرویس اینترنت DSL

DSL در یک نگاه به معنی دسترسی به اینترنت بر بستر سیم تلفن و بدون اشغالی خط می‌باشد. سرویس اینترنت پرسرعت DSL به‌طورکلی رایج‌ترین راه ارائه اینترنت‌های خانگی می‌باشد. با همه محبوبیتی که دارد اما معمولاً به دلیل سرعت و پایداری پایین به‌عنوان اینترنت سازمانی مورداستفاده قرار نمی‌گیرد. شرکت‌های سرویس‌دهنده خدمات اینترنت ازجمله دوربرد درصورتی‌که خط تلفن مشترک توانایی ارسال و دریافت پهنای باند موردنیاز را داشته باشد روش dsl را ارائه می‌دهند.

سرویس  Wireless

نحوه پین ​​کردن پست ها در اینستاگرام مطلب مرتبط نحوه پین ​​کردن پست ها در اینستاگرام

این روش بر اساس ارائه اینترنت توسط فرکانس‌های رادیویی می‌باشد و به‌صورت اختصاصی یا اشتراکی به مشترکین ارائه خواهد گردید. در سرویس‌های اینترنت بی‌سیم، مشترکین می‌توانند بدون نیاز به خط تلفن یا کابل و با نصب تجهیزات رادیویی در مکانی که به پاپ سایت ارائه‌دهنده سرویس دسترسی دارند از پهنای باند فرکانسی در بستر وایرلس بهره بگیرند. در سرویس‌های اشتراکی اینترنت‌های وایرلس به ازای تعدادی مشخص از مشترکین یک رادیو سمت پاپ سایت قرار خواهد گرفت. همچنین در سرویس اختصاصی نیز به ازای هر مشترک یک رادیو در سمت پاپ سایت قرار می‌گیرد. این روش به علت پوشش دهی بالا و سرعت بسیار خوب به‌عنوان یکی از بهترین روش‌های دریافت سرویس اینترنت سازمانی در کشور شناخته می‌شود.

 سرویس  FTTH

سرویسFTTH  در اصل بهره‌گیری از اینترنت با استفاده از فیبر نوری می‌باشد. این روش سرعت و پایداری بسیار مناسبی دارد ولی هزینه بسیار زیادی را برای شرکت‌های کوچک خواهد داشت. از طرفی دیگر اغلب مناطق ایران تحت پوشش این فناوری نبوده و از این سرویس بهره‌مند نیستند.

 سرویس TD-LTE

این فناوری آخرین نسل از اینترنت‌های ثابت است که این قابلیت را دارد تا اینترنت را به شکل بی‌سیم به کاربران ارائه دهد. این سرویس با استفاده از مودم و سیم‌کارت‌هایی مخصوص که در مودم قرار می‌گیرند و وظیفه ارسال و دریافت اطلاعات را بر عهده‌دارند کار می‌کند. شرکت‌ها و سازمان‌های محدودی در کشور وجود دارند که این سرویس را ارائه می‌دهند. ازاین‌رو به علت پوشش دهی نه چندان مناسب این نوع از سرویس‌ها یک گزینه مناسب برای اینترنت سازمانی نمی‌باشد.


نتیجه‌گیری:

با توجه به اهمیتی که اینترنت این روزها در کسب‌وکارها دارد، با آگاهی نسبت به انتظاراتی که شرکت نسب به ارائه‌دهنده سرویس اینترنت سازمانی دارد می‌توان تفاوت میان سود و زیان یک کسب‌وکار را رقم زد. یک شرکت ارائه‌دهنده سرویس اینترنت سازمانی خوب باید تلاش کند تا نیازهای کسب‌وکارها را درک کرده و انعطاف‌پذیری لازم جهت برآورده کردن نیازهای شرکت‌ها را داشته باشد. ازاین‌رو با بررسی عوامل فوق می‌توان به این نکته پی برد که هرگونه کاستی در هریک از موارد فوق به کارکرد و سوددهی شرکت خسارت وارد خواهد کرد. ازاین‌رو پیشنهاد می‌کنیم تا موارد فوق را برای هرکدام از شرکت‌های ارائه دهنده سرویس اینترنت سازمانی بررسی کرده و سپس نسبت به انتخاب آن اقدام کنید.



فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده