بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» باور اشتباه درباره اینترنت وایرلس نامحدود

باور اشتباه درباره اینترنت وایرلس نامحدود

 منظور از نامحدود در سرویس اینترنت وایرلس در دو عامل حجم و سرعت قابل‌بررسی است. در ابتدا باید گفت محدودیت در سرعت اینترنت بیسیم در حالت کلی یک باور غلط است و نامحدود بودن در سرویس‌های اینترنت وایرلس صرفاً در مقوله حجم است. عامل کلیدی و پرطرفدار سرعت که در ابتدا تا آخر در تعرفه‌های اینترنت وایرلس مشخص است و اما درباره محدودیت حجم تعرفه‌ها در ادامه کامل توضیح می‌دهیم.

به‌طور کلی می‌توان اینترنت‌های مصرفی توسط کاربران را به دو دسته تقسیم‌بندی کرد: دسته اول سرویس‌های اینترنت با حجم تبادل اطلاعات محدود که در این سرویس‌ها مشترکین قادر هستند تا به‌اندازه حجم توافق شده در زمان عقد قرارداد اطلاعات تبادل کنند.

در سال‌های اخیر نوع جدیدی از تعرفه‌ها با عنوان تعرفه نامحدود اینترنتی به بازار آمد یعنی با ارائه سرعتی کمتر از تعرفه‌های محدود حجمی، کاربر تجربه‌ی استفاده حجمی نامحدود پهنای باند را خواهد داشت.

این نامحدود بودن اینترنت بیسیم برای کاربران پرمصرف صرفه اقتصادی خوبی دارد. درهرصورت قبل از خرید تعرفه‌های وایرلس یا هر سرویس اینترنت پرسرعت دیگری، بهتراست اول توقعمان را از خرید وایرلس مشخص کنیم. شایان‌ذکر است که اصطلاح سرعت نامحدود در مورد سرویس اینترنت اپراتورهای سرویس‌دهنده قابل ادعا می‌باشد. برای مثال اینکه سرعت اینترنت همراه ما در لحظه‌ای و جایی 4G و در لحظه‌ای دیگر بالاتر مثلاً 5G می‌شود، نشانگر این موضوع است؛ اما همین نوسانات سرعت خود نشانگر این است که محدودیت کم‌وبیش هنوز وجود دارد.

تعرفه‌های اینترنت نامحدود 

به‌طور کلی کاربران حرفه‌ای اینترنت سرویس‌های نامحدود را به سرویس‌های محدود و حجمی ترجیح داده و ترجیح آنها بر این است تا بدون هیچ‌گونه محدودیت حجمی از اینترنت استفاده کنند. البته دراین‌بین افراد دیگری نیز وجود دارند که بسته به کسب‌وکار و نیاز خود از سرویس‌های اینترنت نامحدود استفاده می‌کنند. بعلاوه همواره تعرفه سرویس‌های اینترنت نامحدود برای مشترکین اهمیت فراوانی داشته است. این امر ازاین‌جهت است که این سرویس‌ها اکثراً توسط گیمرها، دانلودرها و تولیدکنندگان محتوا مورداستفاده قرار می‌گیرد.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده